آسمان


My Chemical Romance - The Black Parade - The Sharpest Lives


Thursday, February 2

شهروند نصف جهانی یه خبر از امروز نقل کرده که سورس اونم ایرناس:

ایرنا:"هوگو چاوز" رييس‌جمهوري ونزوئلا به آمريكا نسبت به داشتن هرگونه انديشه حمله به ايران به شدت هشدار داد.
چاوز در جمع نمايندگان جنبشهاي اجتماعي جهان در شهر كاراكاس پايتخت ونزوئلا گفت: "من از نزديك ايران و ملت آن را مي‌شناسم.من به امام خامنه‌اي، آقاي خاتمي رييس‌جمهوري سابق و آقاي محمود احمدي‌نژاد رييس‌جمهوري كنوني ايران ارادت دارم و از توان نظامي كشور آنان آگاهم."
وي با تاكيد براينكه توان نظامي‌ايران بسياربالا است، تصريح كرد: ايران، عراق نيست و نيروهاي نظامي و بسيجي ايران، آمادگي دفاع كامل از كشورشان را دارند.

از اونجایی که بی نهایت حرفهای احمقانه ای به نظر میومد دنبالش گشتم. و خب معلوم شد که تنها حرفی که چاوز زده این بوده که اگه آمریکا به ایران حمله کنه تلفاتش ده برابر عراق خواهد بود. نه ابراز ارادتی به خامنه ای و خاتمی و احمدی نژاد کرده نه از توان بسیجی ها حرفی زده.
میتونین تمام جاهایی که خبر رو نقل کردن رو چک کنین. توی گوگل نیوز و یاهو نیوز.
این تایید حرف چند وقت پیش منه که گفتم رسانه های ایران اخبار رو هر جوری که دلشون میخواد نقل میکنن و هر چی دوست داشته باشن بهش اضافه میکنن. اون دفعه از شرق مثال آوردم. اینم از خبرگذاری رسمیشون.
حالا هی پز بدین که خبرنگار یا نویسنده فلان جایین. لینکهاتون هم جدا کنین بالاشون بنویسین روزنامه نگارها. وقتی مملکت این شکلیه، شرق و روز میشن روزنامه حرفه ای، هر کسی هم چهار تا آشنا داشت یا دو کلمه انگلیسی بلد بود هم میشه روزنامه نگار. آدم ده دقیقه وقت میزاره هزار تا گاف ازتون میگیره.

| Sepehr, 9:38 PM