آسمان


My Chemical Romance - The Black Parade - The Sharpest Lives


Friday, November 4

خیلی وقت بود میخواستم برم خون بدم. دیروز بالاخره وقت کردم اونم چون اومده بودن دانشگاه. بین دو تا از کلاس هام رفتم. بعد از طی تمام مراحل آخرش که پرستاره فرمی رو که پر کرده بودم رو چک کرد و دید نوشتم توی شش ماه گذشته یه بار خارج از کانادا بودم پرسید کجا و گفتم تابستون ایران بودم و سپتامبر برگشتم. گفت نمی تونن خونم رو قبول کنن چون طبق اطلاعات اونا (که از یه موسسه آمریکایی میگیرن) ایران کشور مالاریا خیز حساب میشه! و باید سه ماه از برگشتنم بگذره بعد. منم که بعد از سه ربع معطل شدن کارد میزدی خونم در نمیومد. گفتم واقعاً متاسفم براتون که از یه همچین موسسه تخمی ای اطلاعاتتون رو میگیرین. مالاریا صد ساله تو ایران ریشه کن شده. از وقت گذاشتنم تشکر کرد و گفت کاریش نمیشه کرد.
داشتم فکر میکردم تازه وقتی داری به این نتیجه میرسی که واقعاً کشورت انتهای بدبخته میفهمی هنوزم جا داره.

| Sepehr, 5:11 AM