آسمان


My Chemical Romance - The Black Parade - The Sharpest Lives


Tuesday, March 22

این استاد اقتصاد ما هفته پیش گفت که برای حال دادن به ماهایی که سر کلاس میرویم و حالگیری از کسانی که نمیروند یک سوال با نمره اضافی میدهد که رنگ کراواتش در آخرین جلسه چه بوده! البته پیشنهاد خودش نبود. چیزی که خودش گفت توی مایه های اینکه از فلان جا سوال نمیدهم و آنهایی که نیامده اند آنرا میخوانند بود که صدای همه را درآورد و بعد یکی از بچه ها این پیشنهاد را داد. گفت در موردش فکر میکنم. از آنجایی که سخت گیر ترین استاد اقتصاد دانشگاه است چشمم آب نمیخورد. ولی همین که امتحان شروع شد خودش گفت آخرین سوال را ببینید و دیدیم واقعاً آنجاست. کلی حال کردم. ولی بعدش دیدم تلافیش را سر بقیه سوالها درآورده!
نامرد یک سوال تعیین GDP داده بود که که نمونه اش را توی آن همه امتحانهایی که قبلش نگاه کردم ندیده بودم. اگر هم GDP را اشتباه حساب میکردی رسماً تمام 14 نمره سوال میرفت. (من هم هنوز نمیدانم درست حساب کرده ام یا نه)
خلاصه اگر UofT هستید Anti-Calendar را جدی بگیرید. تویش به این استاد ما فقط فحش خواهر مادر نداده بودند. ولی ما جدی نگرفتیم.

| Sepehr, 12:48 AM