آسمان: جواب آلمان


My Chemical Romance - The Black Parade - The Sharpest Lives


Tuesday, June 15

جواب آلمان

خب به این میگن شانس. اگه این ون نیستلروی الاغ وجود نداشت (که من درک نمیکنم چجوری میتونه توی یه سری وضعیتهای عجیب غریب به توپ ضربه بزنه) آلمان سه امتیاز بازی رو گرفته بود. فقط کم تجربگی بازیکنهاش نگذاشت بازی رو ببره. برای همینه که من از الان در مورد قهرمانی سال 2006 حاضر به شرطبندی هستم.
این بازی جواب به کسایی بود که فکر میکنن آلمان شانسی نداره. سبک بازی آلمان جوریه که اصلاً در مورد وضعیتش نمیشه قضاوت کرد. بازی منظم و منطقی. از کار انداختن ادگار داویدز کم نیست. (داویدز مهمترین دلیل نایب قهرمانی بارسلون توی لیگ اسپانیاس) اما به نظر من نیمه دوم از همون اول باید شواینستیگر و یرمیس وارد میشدن تا بازی رو بیشتر اداره کنن.
این شواینستیگر هم به نظر جانشین خوبی برای افنبرگ میاد. تکنیک خوبی داره.
توی دور اول فعلاً فرانسه، انگلیس (باختش به کنار خوب بازی کرد) و دانمارک از همه بهتر نشون دادن. چک هم در رده بعدی. سوئد رو جدی نمیگیرم چون اولاً بلفارستان تیم ضعیفیه، بعدشم اصولاً سوئد عادت داره به بلفارها بالای چهار تا گل بزنه! اما بعید نیست سوئد و دانمارک از اون گروه بیان بالا. ایتالیا اگه از گروهش بیاد بالا شانس آورده. اسپانیا و پرتغال هم که گفتم آدم حساب نمیکنم. یکیشون که حتماً حذف میشه و یونان به جاش میاد بالا.

| Sepehr, 4:36 PM