آسمان: انتخابات فدرال کانادا


My Chemical Romance - The Black Parade - The Sharpest Lives


Sunday, June 20

انتخابات فدرال کانادا

اوضاع خرابه!
حزب محافظه کار کانادا در حال حاضر شانس بیشتری برای بردن انتخابات فدرال داره و ما هم کم کم داریم به این فکر می افتیم که از اینجا هم مهاجرت کنیم جای دیگه! این راستها دست از سر ما برنمیدارن.
با توجه به برنامه ها و عقاید محافظه کارها واقعاً آدم تعجب میکنه که چطور در این همه ملت حاضرن بهشون رای بدن. نمونه اشون رو شایان اینجا گفته و اینجا هم یه سری از حرفای اونها یا نمونه هاشون رو نقل کرده.
حزب لیبرال هم با توجه به گندهایی که زده محبوبیتش در چند ماه گذشته حسابی افت کرده و همچنان هم در حال پایین اومدنه. مردم هم که انگار بجز این دو تا حزب به حزب دیگه ای نمیتونن رای بدن.
این سایت باحال هم بعد از گرفتن نظر شما بهتون میگه که کدوم حزب به این نظریات نزدیکه. من که انجامش دادم دقیقاً صد درصد با حزب نیو دمکرات که طرفدارشم جور دراومد.
به هر حال در شرایط حاضر به نظر میاد دولت اقلیت تشکیل بشه که اگه محافظه کارها بخوان این کار رو بکنن به احتمال زیاد کار به انتخابات دوباره میکشه. چون هیچ کدوم از حزبهای دیگه با اونها وجه مشترکی ندارن. بهترین حالت در شرایط حاضر ائتلاف لیبرالها و نیودمکراتهاس که اونم با وضعیت الان هر لحظه احتمالش داره پایین تر میاد.

| Sepehr, 2:39 AM