آسمان


My Chemical Romance - The Black Parade - The Sharpest Lives


Wednesday, January 28

در این دو سه ماه اخیر بزرگترین مشغولیتم موزیک و فیلم بوده. به آن صورت حوصله کتاب هم نداشتم و به لطف اینترنت پر سرعت حسابی هم مشغولیت پرباری بود.
برای اینکه وبلاگ هم از این یکنواختی بیرون بیاید مقداری در مورد آلبومهای موسیقیی که شنیدم مینویسم و بعد هم فیلمهایی که اخیراً دیدم.

یک فایل rar یک و هشت گیگی Cafe Del Mar داونلود کردم! این یعنی همه آلبومها تا آنجایی که میدانم. معرکه بود. هنوز هم مشغولم و تمام نشده.
Tiamat - Prey: خیلی خوب بود. حداقل پنج شش آهنگ عالی داشت و مدتها آنرا گوش میدادم. تیامت دوست ها حتماً خوششان می آید.
Evereve - Enetics: فقط یک آهنگ نسبتاً خوب داشت. اصولاً زیاد از گروهش خوشم نمی آید.
Enigma - Voyageur: خوب بود و سه تا آهنگ شاهکار داشت. انیگما دوست ها را راضی خواهد کرد.
Linkin Park - Live in Texas: چیز خاصی نداشت.
Septic Flesh - Sumerian Daemons: فرق زیادی با قدیمی تر ها نداشت. یک خورده بهتر بود.
Shape Of Despair - Angels Of Distress: پروژه ای از گروه آمورفیس. مزخرف بود.
The Offspring - Splinter: بعد از مدتها آلبومی از گروه به معنای واقعی کلمه باحال آفسپرینگ. کسانی که آهنگهای آنرا شنیده باشند منظورم را میفهمند. من یکی شخصاً هر موقع بیحال باشم (اگر مورد حاد نباشد) آفسپرینگ کاملاً مشکلم را حل میکند! حداقل چهار پنج آهنگ خیلی خوب دارد.
در مورد Trance ها. اینقدر زیاد هستند که چیزی نمیگویم. بیشتر هم با Paul Oakenfold و Paul Van Dyk مشغول بودم. حدود بیست سی آلبوم اساسی از آنها را گوش دادم و اکثراً خوب بودند.
Susperia - Vindication: یکی از بهترین کارهایی که این مدت شنیدم. این هم یکی دیگر از گروههای ترکیبی است که قسمت عمده آن از Dimmu Borgir هستند و برای همین با اطمینان میگویم که کسی که آلبوم Puritanical Euphoric Misanthropia از Dimmu Borgir را دوست داشته از این هم به شدت راضی خواهد بود.
Ulver: را نمیدانم چقدر میشناسید. گروه خیلی خفنی است و عجیب غریب. هر آلبومش یک جور است. اینهایی که گرفتم را زیاد نپسندیدم ولی کارهای دیگر Ulver کافیست که یکی از گروههای مورد علاقه ام باشد.
Bon Jovi - This Left Feels Right: اجرای معروفترین آهنگهای Bon Jovi به سبک آرام با گیتار آکوستیک و پیانو. برای من یکی که با Bon Jovi کلی خاطره دارم واقعاً لذت بخش بود.
Dj Tiesto - Nyana: سی دی یک مزخرف است. سی دی دو شاهکار.
In Flames - ReTouring, Barcelona: کنسرت In Flames در بارسلون. با کیفیت نه چندان خوب. چون به نظر میرسد توسط یکی از کسانی که در آنجا بوده ضبط شده. ولی خوب برای من عشق In Flames باحال بود.

اما موسیقی فیلم:
The Animatrix: معرکه است. همین.
Swordfish: فقط همین را بگویم که سازنده اش Paul Oakenfold است. اگر ترنس باز هستید از دست ندهید.
Black Hawk Down: عالی به تمام معنا. یک شاهکار از هانس زیمر. آهنگهای آفریقایی با صداهای آسمانی ... کل آلبوم عالی است. شدیداً توصیه میکنم گوش کنید.
Pulp Fiction: موسیقی جزو مهمترین قسمت های هر فیلم تارانتینو است. و این فیلم مهمترین فیلم تارانتینو.

خوب. لیست مخوفی شد. فعلاً بس است.

| Sepehr, 1:17 AM