آسمان


My Chemical Romance - The Black Parade - The Sharpest Lives


Thursday, December 25

دچار سرخوردگی شدم. از همه چی. تک تک جنبه های زندگی. حوصله هیچی رو ندارم.
به هرحال قسمت عمده این سرخوردگی به روابط اینترنتی برمیگرده. در یک جمله: با کیبورد و تایپ کردن مشکل دارم. و این موضوع باعث میشه نه ایمیل بنویسم، نه وبلاگ. حتی به زور پسوردم رو تایپ میکنم تا توی ایمیلم لاگین کنم.
توی این مدت خیلی چیزها بوده که خواستم در موردش بنویسم و بعد بی خیالش شدم. اما جدا یادداشتش کردم و هر وقت حالشو داشتم اینجا مینویسم.
بدتر از همه اینه که میدونم حالا حالا وضع همینه و به این زودیها چیزی قرار نیست عوض بشه.
به هر حال اهل غر زدن نیستم. فقط خواستم دلیلی برای این مدت ننوشتن بیارم همین.
گاهی تغییر رو به زور باید انجام داد. حتی اگه دوست نداشته باشی. شاید با شروع زورکی تغییر واقعاً چیزی عوض بشه. برای همین سعی میکنم باز بیشتر و مرتب تر بنویسم. اهل تعطیل کردن هم عمراً نیستم. اگه این کار رو بکنم هم دیگه برنمیگردم.

| Sepehr, 2:55 AM