آسمان


My Chemical Romance - The Black Parade - The Sharpest Lives


Sunday, November 23

دیشب افتخار حضور در محضر آیت الله پاول اوکنفولد را پیدا کردیم. این مراسم ملکوتی که در مصلای گوورنمنت برگزار شد که همواره میعادگاه عاشقان در شهر شهید پرور تورنتو است. کثرت حضور مومنان به حدی بود که سالن مملو از جمعیت بود و عده ای به ناچار به محضر دیگر آیات عظام در کلاب کناری رهسپار شدند.
به هر حال با آنکه مراسم از حدود ساعت یازده شب آغاز شده بود تا ساعت سه صبح همچنان خیل مشتاقان اهل بیت رهسپار درهای ورودی بودند و از میزان جمعیت کاسته نمیشد.
عده ای از برادران و خواهران که به قصد عبادت بیشتر قصد استفاده از مخدرجات را داشتند متاسفانه موفق به آوردن آنها به صحن کلاب نشدند و همه توسط سربازان گمنام کلاب توقیف شده و به آشغال ریخته شد. اما باز هم در داخل من بوی آنرا که نشان از جان برکفی مومنین حاضر در آنجا بود حس میکردم.
در چهار گوشه کلاب سکوهایی تعبیه شده بود که عده ای از خواهران محجبه کلاب ملبس به لباس زیر همراه با مناجات آقا پاول آوکنفولد به نیایش مشغول بودند و هر گاه آنان در اثر کثرت نیایش و خلسه ناشی از آن قادر به ادامه نبودند خواهران دیگری از مومنین همیشه در صحنه جای آنها را میگرفتند و مراسم را ادامه میدادند.
مشتاقان و دوستداران که از مدتها پیش در انتظار و چشم به راه حضور این مرجع عالیقدر بودند از زمان حداکثر استفاده را نموده و به برداشت از خرمن دعاهای ایشان می پرداختند. نیایش ها تا پاسی از صبح گذشته ادامه داشت و آیات عظام یکی پس از دیگری دل مشتاقان خود را سیراب نمودند.
به امید روزی که هر یک از مومنین امکان زیارت نصیبشان شود و روح و جان خود را لبريز از معنويت کنند.

| Sepehr, 11:51 PM