آسمان


My Chemical Romance - The Black Parade - The Sharpest Lives


Friday, August 1

واقعاً جالبه. بابک داد تصمیم گرفته به هر قیمت و زوری که شده از تک تک کارهای آقای خاتمی دفاع کنه. کاری که روز به روز جنبه آزار دهنده تری پیدا میکنه.
پایبندی به قانون حرف قشنگیه. ولی مسئله اینه که چه قانونی؟ در وهله اول آیا پایبندی به قانون جنگل واقعاً افتخاری داره؟ و بعد از اون کجای این مملکت داره با قانون (در همون حد مشکل دارش) اداره میشه؟ قوه قضائیه ای که اینقدر نگران تضعیفش هستین خودش چقدر قانون رو رعایت میکنه؟ و آیا آبرویی براش باقی مونده که آقای خاتمی دارن در یک مسئله بین المللی براش مایه میگذارن؟ آیا در شرایط فعلی حداقل حفظ ظاهر کردن کار بهتری نیست؟ آیا دولت کانادا اهمیتی به قوه قضائیه ایران میده و اعتمادی به نتایج این پرونده داره؟
کنار رفتن مسئولین فعلی و آمدن بقیه هم دردی درمان نمیکنه. تا اونجایی که انتصابی باشه بدتر نشه بهتر نمیشه. خیلی خیلی معذرت میخوام ولی همین قوه قضائیه. یزدی ریده بود، هاشمی شاهرودی هم اومد شاشید توش.
ضمناً اگه آقای خاتمی اینقدر به قانون مندی علاقه دارن چرا این همه مدت در مقابل نقض قانون اساسی هیچ صحبتی نکردن؟
در یک جمله مشکل اینجاست که آقای خاتمی سیاست بلد نیستن. تقصیر خودشون هم نیست. سیاست رو با لبخند و خوش قلبی نمیشه پیاده کرد. وقتی دلشون نمیاد به قوه قضائیه اعتراض کنن که مبادا تضعیف بشه نتیجه اش اینه که قاتلین قتلهای زنجیره ای راست راست برای خودشون بگردن. واقعاً این قانون گرایی خیلی معرکه اس.

| Sepehr, 2:41 AM