آسمان


My Chemical Romance - The Black Parade - The Sharpest Lives


Monday, July 7

مثل اینکه وبلاگ گروهی خاکستری مطلب چند روز پیش من در مورد سلطنت طلب ها رو نقل کرده. طبق معمول هم بهشون برخورده. خلاصه من بیخبر نشستم و دارم فحش می خورم!
گفتن یکیش خالی از لطف نیست:
"من فکر مي کنم که طرفداران پادشاهي سر دختري چيزي رو دمت گذاشتن که اين قدر عقديي شدي. عزيزم دنيا که به پايان نرسيده.بي خيال. اقاي فيلسوف تو مثل اينکه خيال مي کني مردم عاشق جمهوريي هستند که تو مي خواي بياري با رفقات. زنده باد ايران درود بر رضا پهلوي"
میگن همه را به کیش خود پندارد... یارو اینقدر کف دختره که از اون بالاتر چیزی به ذهنش نرسیده بگه. واقعا ً اینجور طرفدارهای رضا پهلوی هم به خودش میان. (جمع نمی بندم چون دوست ندارم توهین کنم) مهم نیست. دنیا پر از احمقه.
به هر حال چیزایی مثل این دلیل میشه که تمایلی به گذاشتن نظرخواهی نداشته باشم. حوصله سروکله زدن با ملت رو ندارم. از آدمهای با تحمل هم نیستم. کسی دری وری بگه جوابشو میدم. هرچند میدونم بی فایده و احمقانه اس. ولی اخلاقم اینه. بنابرین راهش اینه که این کارو نکنم.
اما از این گذشته در مورد این جریان سلطنت طلبی فقط میخوام یه چیز یگم: تاریخ، تاریخ و تاریخ. به خودتون زحمت بدین و دو تا کتاب بخونین. از هیچی به اندازه تاریخ نمیشه یاد گرفت. اون موقع از خودتون خجالت میکشین که یه همچین عقیده ای داشته باشین. اگه نکشیدین هم توصیه دیگه ای براتون ندارم. برین خوش باشین.

| Sepehr, 11:59 PM