آسمان


My Chemical Romance - The Black Parade - The Sharpest Lives


Wednesday, April 16

دیشب فیلم Secretary رو دیدم. قبلاً هم فکر کنم در یکی دو تا وبلاگ در موردش خونده بودم. من اصولاً از دیدن موضوعات جدید بدم نمیاد و اینم چون موضوع جدیدی داشت به یه بار دیدنش می ارزید. ولی خود فیلم رو اصلاً قبول نداشتم.
به نظر من جا انداختن یه مسئله اول با مطرح کردنش شروع میشه. و این فیلم هم یه جورایی در راستای رسمیت دادن به سادیسم و مازوخیسم بود. من فکر نمیکنم که این درست باشه که به اسم آزادی هر گند کاری و رابطه مزخرف غیر طبیعی و غیر اخلاقی رو قبول کرد. سادیسم در بهترین حالت یه مریضیه. نه بیشتر. حالا میشه نهایتاً هم گفت که اگه کاری به کار ما نداشت، ما هم نداریم. ولی دیگه اینکه بخوان به عنوان یه چیز طبیعی به آدم بقبولونن، دیگه شرمنده ام. باید کسی که این تفکر رو ترویج میکنه، داد دست همون سادیست ها حالشو جا بیارن.

| Sepehr, 2:02 AM