آسمان


My Chemical Romance - The Black Parade - The Sharpest Lives


Wednesday, April 16

جالب بود که تقریباً همه با نظر حسین راجع به عوض شدن قاضی مرتضوی در صورت تحصیل در کانادا مخالف بودن. منم همین نظر رو دارم. این خوشبینی بیش از حده که فکر کنیم مشکل آقای مرتضوی کمی اطلاع و دوری از دنیای عقلانی مدرن بوده. و تازه باید از بیشتر شدن اطلاعاتشون هم ترسید چون راههای بهتری برای کارهای مزخرفشون پیدا میکنن.
ضمناً "خدا را چه دیدید" فکر نمیکنم بتونه مبنای یه تحلیل سیاسی باشه. خدا تا اونجایی که من تو جریان هستم توی این مسائل زیاد دخالت نمیکنه.
اینکه "بالاخره اين مملکت هم قانون دارد برای خودش و می‌داند چه کسانی را بايد راه بدهد و چه کسانی را نه" هم باز فایده ای نداره. کانادا مبناش این چیزا نیست. اگه بود آقای رفسنجانی و اعوان انصارشون توی تورنتو این همه مجتمع و پلازا نداشتن.
ضمناً در مورد اینکه "اين درست نيست که ما اين حق را از او يا هر کس ديگر سلب کنيم" هم من فکر میکنم با هر کسی باید طبق اعتقاد و رفتاری که خودش داره برخورد کرد. و بعید میدونم کسی از سوابق آقای مرتضوی به این نتیجه برسه که شایستگی رعایت حق و عدالت رو داره.
آیا آقای مرتضوی نمیتونه به عنوان یه دیکتاتور در زمینه مطبوعات ایران باشه؟ فقط به بستن اون همه روزنامه بیکار کردن اون همه آدم و قطع شدن (شاید تنها) منبع درآمدشون فکر کنین.
حسین جان، تو که از سقوط صدام دیکتاتور اون همه خوشحال شدی و خودت روزنامه نگاری دیگه چرا؟

| Sepehr, 2:48 AM