آسمان


My Chemical Romance - The Black Parade - The Sharpest Lives


Thursday, April 10

توضیح: دیروز روز تولد من بود. و آن ممنون هم خطاب به کسانی که به یاد داشتند و با ایمیل یا تلفن یا هر دو تبریک گفتند. بالاخره وبلاگ یک محل شخصی و امکان چاپ آگهی تشکر هم برای خودمان محفوظ است.
از کسانی هم که یادشان رفته بود هم ممنون. حتماً جبران میکنم! کسانی هم که یادشان بود و نخواستند چیزی بگویند هم ممنون.
امسال اینروز یک خصوصیت داشت. تنهای تنها بودم. البته تلفن و ایمیل زیاد بود ولی از نظر فیزیکی تمام روز کاملاً به تنهایی گذشت. این حضور فیزیکی حتی شامل نامه یا کارت هم میشد. لطفاً دل نسوزانید چون تجربه جالبی بود.
نتیجه اینکه هیچ احساسی نداشتم. تمام روز به تنها چیزی که فکر نکردم همین بود. نمیدانم به خاطر تنهایی بود یا چیز دیگر. ولی یک روز کاملاً معمولی و شخصی بود.
فقط امیدوارم این روند ادامه پیدا نکند! چون دو سال پیش که حسابی و اساسی بود. سال پیش با عده کمی از دوستان بودیم و به هر حال خبری بود. امسال که فقط خودم بودم. میترسم سال بعد خودم هم نباشم!!!

| Sepehr, 11:29 PM