آسمان


My Chemical Romance - The Black Parade - The Sharpest Lives


Wednesday, April 23

تیم هاکی تورنتو میپل لیفز امشب 6-0 به فیلادلفیا باخت و در مجموع 4-3 حذف شد. واقعاً آبروریزی بود. به قول کسی که موقع خرید ازش شنیدیم it hurts.
اصولاً یکی از مهمترین افتخارات تورنتو تیم هاکی اونه. این چند روزه همه جا پر از شعارهای بازی بود. اتوبوسها روی تابلوی نمایش خودشون، رستورانها، توی خیابون، همه جا پر از پوسترهایی بود که روش نوشته شده بود: Go Leafs, Go. واقعاً تا کسی اینجا نباشه نمیفهمه که این تیم هاکی چه اهمیتی برای مردمش داره.
منم اصولاً از هاکی خوشم میاد و از وقتی اومدم بگی نگی توی کارش بودم و دنبالش کردم. و خوب بالاخره طرفدار تورنتو میپل لیفز بودم. ولی حسابی خراب کرده بود و واقعاً میشد فهمید که از پس فیلادلفیا برنمیاد. با وجود این دیشب 2-1 برد و نتیجه رو به بازی هفتم کشید که کاش نمیکشید. 6-1 واقعاً دردناکه.
به هر حال دور بعد فیلادلفیا با اتاوا سناتورز بازی داره که ترتیبشو میده. اتاوا بهترین تیم کنفرانس شرق بود و دور اول هم نیویورک آیلندرز رو 4-1 حذف کرد. امیدوارم حداقل اتاوا یا ونکوور بتونن قهرمان بشن. البته تیمهای قوی آمریکایی مثل دالاس استارز، نیوجرسی دویلز، فیلادلفیا فلایرز و آناهایم مایتی داکز که دیترویت رد وینگز قهرمان دوره قبل رو حذف کرد هم حسابی مدعی هستن.

| Sepehr, 12:00 AM