آسمان


My Chemical Romance - The Black Parade - The Sharpest Lives


Saturday, February 22

دوستان. وبلاگ من بیننده زیادی نداره. اینجا چیزی که دلم میخواد مینویسم و میدونم همیشه یه سری هستن که بخونن. حالا خونواده یا دوست یا هر چی. یه سری وبلاگ هم هست که میخونم و نمیدونم که اونا هم مال منو میخونن یا نه. بخونن البته خوشحال میشم ولی برعکسش نیست که اگه نخونن یا بهم لینک ندن منم نخونم. چون اصولاً یه سال وبلاگ میخوندم بعد شروع کردم به نوشتن.
گاهی وبلاگ جدید و خوبی پیدا میکنم و مدتی میخونمش. هر موقع احساس کردم که بهش علاقه دارم تو لینکهای وبلاگم واردش میکنم. اونم فقط برای دسترسی راحت تر نه چیز دیگه. چون من لینکهای مورد علاقه ام رو از توی وبلاگم چک میکنم.
هر موقع هم حس کنم دیگه به یه وبلاگ علاقه ندارم لینکشو ورمیدارم و گه گاه بهش سر میزنم نه هر روز. تو این مورد هم تعارف ندارم.
من بسیار بسیار علاقه مند به آشنایی و ارتباط با بقیه هستم و خوشحال میشم که ایمیل بزنین. اما اگه برای لینک دادن و این کارهاس لطفاً نزنین. چون من دوست ندارم دروغ بگم یا کسی رو ناراحت کنم. و کسی که به من ایمیل میزنه و تقاضای تبادل لینک و لوگو میکنه مجبورم میکنه که یکی از این دو کار رو بکنم. که اون یکی هیچوقت دروغ نیست. جواب هم نمیتونم ندم چون حس میکنم بی ادبیه. بنابرین تنها نتیجه اش ناراحتیه که واقعاً اینو دوست ندارم.
و همون طور که گفتم از لینک دادن من ویزیتورهای کسی زیاد نمیشه. همینجوریش هم حسابی تعجب کردم که از این پیشنهاد ها بهم شده. چون همونطور که گفتم بیننده زیادی ندارم.
صد بار این مطلب رو ادیت کردم که یه جوری نباشه که کسی ناراحت شه. اما اگه به کسی برخورده واقعاً متاسفم ولی کاریش نمیتونم بکنم. ترجیح میدم قال این قضیه رو همینجا بکنم.

| Sepehr, 3:41 AM