آسمان


My Chemical Romance - The Black Parade - The Sharpest Lives


Tuesday, February 4

ساعت 4 صبحه و من دیگه به این فرم رضایت دادم. دیگه حالم هم داره از Frontpage و WebDesign و این حرفا بهم میخوره. ما بهتره بچسبیم به برنامه نویسی خودمون.
دیگه این شد قیافه وبلاگ ما. اگه اشکالی هم داره به بزرگی خودتون ببخشین. من اصلاً اینکاره نیستم و برای همین هم کلی وقت صرف کردم. اما خودم کردم و فکر کنم برای کسی که بار اولشه بد نیست. وقت بیشتری هم ندارم که براش بزارم. حالا به مرور زمان سعی میکنم بهترش کنم. اگه نظری داشتین ایمیل بزنین.
ضمناً نظرخواهی هم فعلاً نذاشتم. هم دردسر بود هم فعلاً علاقه ای ندارم و لازم هم نمیبینم. حالا شاید بعداً گذاشتم.
لینکها رو یه مقدار تغییر دادم و اضافه و کم کردم. دو تا قسمت اضافه کردم مربوط به آخرین فیلمهایی که دیدم و آلبومهای موسیقی که شنیدم. در موردشون هم سعی میکنم بنویسم.
به فکر اضافه کردن چند تا چیز دیگه هم هستم که هر موقع انجام شد توضیح میدم.
دیگه دارم از هوش میرم. بقیه اش بمونه برای بعد.

| Sepehr, 3:57 AM