آسمان


My Chemical Romance - The Black Parade - The Sharpest Lives


Wednesday, December 18

اینجا خیلی پیش میاد که با ایرانیا برخورد کنی. مخصوصاً توی فروشگاههای بزرگ یا به قول اینا مال. چون عده زیادی فروشنده هستن. شناختنشون هم راحته. اما یه سری سعی میکنن نشون ندن که به نظر من خیلی احمقانه اس. من خودم سر کارم وقتی میفهمم یکی ایرانیه باهاش فارسی حرف میزنم. مگه چمونه که بخایم قایمش کنیم. دیگه از چینیها موندیم؟
حالا همه اینارو واسه چی گفتم؟ دیروز با دوستم رفته بودیم یکی از همین Mall ها. یه جا میخواستیم غذا بخوریم یکی از خانمهایی که کار میکرد ایرانی بود. وقتی من منتظر بودم غذا رو بگیرم یهو اومد اینور و یکیو صدا کرد: فارشاد (فرشاد نه ها. فارشاد) عموعباس وانتس تو تاک ویث یو. کال عمو عباس.
faarshad amoo abbas wants to talk with you, call amoo abbas
دیگه خودتون فلسفه این حرف زدن رو پیدا کنین.

| Sepehr, 7:51 PM